Ритм і ритмічні вправи. Для учнів 1-2 класів

Роль ритміки і ритмічних завдань у розвитку дитини ( пам"ятка для батьків)


Ритміка – складова фізичного і музично - ритмічного виховання дітей, яка заснована на чергуванні частин або систематики рухів, визначених за тривалістю виконання та характером докладених зусиль, і направлена на формування почуття ритму, тобто система фізичних вправ, яка побудована на зв'язку рухів з музикою. Основу ритміки складає дві компоненти: ритм, як біоритмічна основа функціонування організму, і музично - ритмічні рухи, як засіб розвитку психомоторної, емоційної та фізичної сфер організму. Розвиток відчуття ритму є одним із джерел підвищення життєвого тонусу людини, запорукою її мобільності, орієнтування у просторі. Ритмічні здібності є однією з універсальних базових здібностей людини. Міжсенсорні зв'язки, що перебувають в основі почуття ритму, сприяють розвитку рухової сфери, перцептивних та когнітивних процесів, емоційних реакцій, мовної активності. Саме сприйняття ритму викликає багато кінестетичних почуттів. Ритм сприяє координації рухів, покращенню просторовочасової організацію рухових актів, в тому числі і артикуляційних (мовнорухових). Різноманіття танцювальних рухів, що використовуються в процесі навчання дітей з порушеннями слуху на заняттях з ритміки, різнобічно впливають на формування їх організму як прямо, так і опосередковано. Прямий вплив проявляється в безпосередній участі рухового 4 аналізатора у процесі навчання, зокрема, у здатності виконувати різні рухові завдання, у русі голосових зв’язок та артикуляції губ, маніпуляції різними предметами. Опосередкований вплив полягає в тому, що м’язова діяльність викликає підвищення тонусу організму дитини.


https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=mfF-pj9RyaY

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Підводні мандри.Урок для 2 класу

Музична симфонічна казка С.Прокоф"єва "Петрик і вовк" ( 3 клас)