Як народжується музика ( 1 клас)

Вітаю вас. 
Прочитайте і поміркуйте над наступними запитаннями :
♦ Як називають людину, яка створює музику?
♦ Як називають людину, яка виконує музику?
♦ Які музичні інструменти вам відомі?
А тепер подумайте :
 Якщо ви почуєте вірш італійською, французькою або японською мовами, то чи зрозумієте ви його зміст? Мабуть, ні, якщо ви не знаєте цих мов, і вам для розуміння його потрібен буде перекладач.
А як ви гадаєте, якщо італійський, французький або японський композитор напише музику, то чи зможете ви відчути та зрозуміти її настрій, побачити картини природи?
Отже, музика не потребує перекладу. Сьогодні  ми переконаємось у цьому.

У чудовій музичній країні живе багато інструментів. Кожен інструмент може звучати окремо, але коли вони збираються разом, то утворюється оркестр, а керує ними музикант, якого називають диригентом.

 Життя кожної людини завжди пов'язане з природою, адже до природного світу належать не лише шелест листя та вітру, дзюрчання струмків, а й тварини, птахи і власне ми. Краса навколишнього світу викликає захоплення у поетів, художників, композиторів у всіх країнах. Одного разу австрійський композитор Й. Штраус подорожував. Він їхав полем, лугом, лісом.
Чудова весняна природа, дзвін весняних голосів полонили його, тому у голові зазвучала музика, яку він так і назвав — «Весняні голоси».
ВЕСНА
Чути перший гуркіт грому,
Лине ластівка додому.
Ручаї туркочуть сині,
Абрикос цвіте в долині.
Перша бджілка вилітає,
Красне сонце прославляє.
Сонце тепле, як яєчко
У пташиному гніздечку.
Г. Вієру
Ми вже слухали подібну музику, тому я впевнена, що ви зможете визначити, якому музичному «киту» вона належить. А підкажуть вам ваші руки, що рухатимуться разом із музикою.
Слухання вальсу «Весняні голоси» Й. Штрауса з пластичним інтонуванням
♦ Чи відповідає музика вашим уявленням про весняну природу?
♦ Які картини допомогла «побачити» вам музика вальсу «Весняні голоси»?
І справді чудова музика: захоплює, кружляє, наповнює енергією, зігріває теплом і нібито говорить: подивись навколо, який чудовий світ! 


Підбиття підсумків уроку
♦ Про що розповів у своєму вальсі австрійський композитор Йоганн Штраус?
♦ Яку назву має його твір?
♦ Який настрій весняних голосів ми почули?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ритм і ритмічні вправи. Для учнів 1-2 класів

Підводні мандри.Урок для 2 класу

Музична симфонічна казка С.Прокоф"єва "Петрик і вовк" ( 3 клас)