Роль ритміки і ритмічних завдань у розвитку дитини ( пам"ятка для батьків) Ритміка – складова фізичного і музично - ритмічного виховання дітей, яка заснована на чергуванні частин або систематики рухів, визначених за тривалістю виконання та характером докладених зусиль, і направлена на формування почуття ритму, тобто система фізичних вправ, яка побудована на зв'язку рухів з музикою. Основу ритміки складає дві компоненти: ритм, як біоритмічна основа функціонування організму, і музично - ритмічні рухи, як засіб розвитку психомоторної, емоційної та фізичної сфер організму. Розвиток відчуття ритму є одним із джерел підвищення життєвого тонусу людини, запорукою її мобільності, орієнтування у просторі. Ритмічні здібності є однією з універсальних базових здібностей людини. Міжсенсорні зв'язки, що перебувають в основі почуття ритму, сприяють розвитку рухової сфери, перцептивних та когнітивних процесів, емоційних реакцій, мовної активності. Саме сприйняття ритму викликає багато
Вітаю вас, мої любі! Сьогодні нас чекає незвична подорож у водні глибини ! Вода є основою життя на нашій чудовій блакитній планеті. У її незвіданих глибинах мешкають незвичайні за формами, розмірами й кольорами дивовижні створіння. Розгляньте картини. Якими засобами художники передали красу й таємницю морських глибин? Розгляньте світлини. Визначте, з яких геометричних фігур можна скласти загальні форми морських мешканців. Опишіть їхнє забарвлення. Розкажіть про ці кольори. Послухайте музичні твори Миколи Римського-Корсакова: «Океан — море синє» із опери «Садко» і тему моря із сюїти «Шехерезада». http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/mistetstvo-pdrychnik-ntegrovanogo-kyrsy-dlya-2-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-ryblya-t-med-l-shceglova-t-l/yrok-21-pdvodn-mandri/21688-slyhamo?direct Опишіть морські картини, які ви уявили. Порівняйте музичні твори. Вивчіть і заспівайте пісню про цікавого мешканця підводного світу
Сьогодні ми познайомимося з симфонічною казкою, яку написав композитор Сергій Прокоф"єв. Симфонічна. Це нове для вас слово і означає воно те, що цю музичну казку виконує не один музичний інструмент, а декілька музичних інструментів , що входять до складу Симфонічного оркестру. Подивіться уважно три відео версії цієї казки і дайте відповідь на запитання : хто є головними героями цієї історії, які музичні інструменти озвучують кожного персонажа. Відчуйте, як вдало композитор розподілив "голоси" головних персонажів між музичними інструментами. Приємного перегляду! https://youtu.be/1Ss1vli8uB0 https://yandex.ua/video/preview?filmId=14629469473845736329&text=%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%20%D1%96%20%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%BA%20%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%84%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0&path=wizard&parent-reqid=1586539538351337-123712212496913187800320-production-app-host-sas-web-yp-168&redircnt=1586539832
Комментарии
Отправить комментарий